Dziękczynienie – rzecz ważna

Umiejętność dziękczynienia to ważna cecha każdego chrześcijanina. Dlatego dzisiaj będziemy mówić o tym jak dziękować.
Na pewmo wszyscy zastanawiają się jak dziękować Bodu za otrzymane łaski. Najprościej jest ,,Wyklepać” ,,Zdrowaś Mario”,
ale czasami warto zastanowiś się głebiej jak podziękować Bogu. Można np:

-ofiarować coś Bogu
-zrobić postanowienie
-wymyślić modlitwę dziękczyną
Ja wymyśliłam modlitwę:
Drogi Panie Jezu dziękuję Ci za wszystko co dla mnie zrobiłeś. Za to o co Cię prosiłam i za to,że zginołeś za mnie na krzyżu. Chcę Cię wielbić całym sercem swiom całą duszą swoią i całym umysłem. Nie potrafię Cię jednak kochać tak jak ty mnie kochasz. Nikt nie potrafi! Amen.

Autor: sterniknawyki(Weronika)

2 thoughts on “Dziękczynienie – rzecz ważna

Skomentuj

